Odpowiedzi

2009-12-09T23:01:01+01:00
Biblijny: Mityczny:
-Postać -Postać
-Zdarzenie -Bogactwa
-Tradycja -Skarb
-Wątek -Scena
9 2 9
2009-12-09T23:01:20+01:00
Mityczny - scena przedmiot
biblijny- postać wątek tradycja
legendarny- bogactwa zdarzenie skarb

OtO chOdzilO?
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T23:02:15+01:00
Postać mityczna,zdarzenia biblijne,tradycja biblijna,scena legendarna, bogactwo mityczne,watek legendarny,skarb mityczny, przedmiot legendarny
11 3 11