Odpowiedzi

2009-12-09T23:04:42+01:00
Alarmy .
Chodzenie po mieście w dzień.
mieć gaz pieprzowy.
nie ubierać się wyzywająca.
nie chodzić ciemnymi i dalekimi od świata uliczkami
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T23:10:55+01:00
Przed...

...porwaniem
-nie wchodzić w nie znzne miejsca
-nie wpuszczać obczych do domu
-nie przebywać na odludziu
-nie zadawać się z nieznznymi
-nie wsiadać do nieznznego pojazdu

...kradzieżami samochodów
-zamykać samochód
-odstawiać do garażu
-nie mieć na wierzch cennych rzeczy
-zakładać alarm
-nie zostawiac kluczyków w stacyjce

...rabunkami
-zakładać i załanczać alarm
-kupić pasa obronnego
-wpłacać pieniądze na knto
-nieznanych ludzi nie wpyszczać
-ludz podających sie za elektryków itd. itp. z nimi załatwiać sprawy najlepiej przy furtce