Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T23:59:23+01:00
Dlaczego ważne jest abym szanował ludzi inaczej wieżących ?
Dobre pytanie ! Kazdy człowiek powinien mieć do siebie szacunek po to by było milej . a tym bardziej kogoś o innym wyznaniu poniewaz nie on wybieral sobie wiare lecz jego rodzice jak byl maly i nie mogl za siebie decydowac . warzne jest to jak sie wyznaje i szanuje wiare niz z niej wysmiewa . co to jest za czlowiek ktory sie wysmiewa z osob np " koca wiar" np oni sa bardziej praktykujacy niż katolicy a katolicy ich wysmiewaja .
2009-12-09T23:59:58+01:00
Poniewaz kazda osoba ma prawo do wlasnej wiary. Jest to kultura osobista jak i spoleczna. Nietolerowanie wiary innej osoby moze byc (a nawet chyba jest) kojarzone z rasizmem tak jak nietolerowanie koloru skory/plci/kultury itp