Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T00:23:24+01:00
Po co to pisała za punkty-zawsze ktoś ci pomoże za darmo,mnie punkty nie są potrzebne:nie będę się powtarzała,zadanie ci już rozwiązałam
1 1 1
2009-12-10T00:28:57+01:00
24 jest iloczynem następujących par liczb:
2 i 12
4 i 6
24 i 1
Jedynymi liczbami spełniającymi wymagania są 4 i 6.
Tylko między tymi liczbami stoi w kolejności jedna liczba naturalna, liczba 5 oraz 4.5.6=120

odp. Tymi liczbami są 4,5,6

1 5 1