Odpowiedzi

2009-09-06T14:46:05+02:00
Miał na myśli to,że nie zawsze demokracja sie sprawdziła w historii,np:w demokratycznych wyborach wybrano Adolfa Hitlera,Mussoliniego czy nawet Stalina a potem ich społecznie,demokratycznie wspierano.Demokracja rzeczywiscie nie jest ustrojem idealnym,ale musimy ją uznać za najlepszy z dotychczasowych ustrojów,ponieważ wykazała ponadczasowość i istnieje do dzisiaj.Pozytywem demokracji jest to,że mamy prawo decydować o losie swojego państwa np:uczestniczyć w wyborach,których celem jest poprawa warunków życia obywateli.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T14:59:45+02:00
Miał na myśli to że człowiek nie zawsze podejmuje właściwe decyzje przy wyborze , dlatego demokracja nie jest ustrojem idealnym ale najlepszym jaki dotychczas istnieje. Churchill miał penie na myśli wybór Hitlera czy Stalina na głowę państwa, obydwaj doprowadzili do zmiany ustroju w swoim kraju. Pozdrawiam mam nadzieje że pomogłem .