Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T08:56:06+01:00
Kiedy coś cię kusi np. pójście na dyskotekę bez pozwolenia rodziców czy też kradzież pewnej rzeczy która ci się bardzo podoba ale nie masz wystarczającej ilości pieniędzy na kupno musisz się zastanowić jak się bedzieszz czół gdy pokusa zwycięży. Bo kiedy zrobisz coś to potem możesz tego bardzo żałować (może nawet przez całe życie) dlatego zawsze najpierw dobrze się zastanów nad tym co robisz a potem to czyń!
1 3 1
2009-12-10T09:02:34+01:00
Intensywne zycie duchowe,modlitwa,pokora,wdzięczność Bogu za to czym nas obdarowuje,roztropność
Dla zrozumienia i rozeznawania działania pokus w nas ważna jest znajomość siebie, refleksja i praca nad sobą.Kto mało wie i rozumie, ten bardzo błądzi, upada i staje się gorszym. Upadając i błądząc powinniśmy czuć nie tylko żal i pragnienie poprawy, ale powinniśmy być mądrzejsi, bardziej doświadczeni i przygotowani do stawiania oporu działaniom złego ducha w nas. Osiągnąć to możemy dzięki refleksji, modlitwie, rozeznawaniu, które nam zawsze powinny towarzyszyć.
2009-12-10T09:29:40+01:00
Receptą na pokusy jest motywacja, że jeśli się im oprzemy, będziemy wynagrodzeni. Musimy doskonalić naszą silną wolę, oraz oczywiście możemy pokusę wynagrodzić sobie czymś innym np nie kupię nowej bluzki, tylko pobawię się z kuzynem. Musimy się zastanawiać, czy rzeczy, które nas kuszą, tak naprawdę są niezbędne do życia.