Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T10:13:37+01:00
Tysiąca choinek w lesie,
prezentów ile Mikołaj uniesie,
bałwana ze śniegu i mniej życia w biegu,
oraz tyle radości ile karp ma ości.


Kiedy jasna gwiazdka błyśnie
Niech Ci serce radośc ściśnie
Niech choinka jasno świeci
Niech nadziei płomień wznieci
Niech kolęda zabrzmi w koło
Niech świat śmieje się wesoło
Będzie miło i serdecznie
A Twe szczęście niech trwa wiecznie.

By Wam wszystko pasowało,
by kłopotów było mało,
byście zawsze byli zdrowi,
by problemy były z głowy,
by się wiodło znakomicie,
by wesołe było życie!


Gdy Mikołaj Cię ominie,
zrób na wieczór smutną minę,
bo to obowiązek Świętych
by przynosić nam prezenty!
2009-12-10T10:28:24+01:00
Zdrowia, szczęścia,pomyślności, niech w twym sercu radość gości. Szczęście niech Cię nie opuszcza, bo to bardzo dobra wróżba!