1.Co robił Ks.Vianney,by jego parafianie zaczęli chodzić do kościoła?
2.Ku czyjej czci była pierwsza kaplica dobudowana do kościoła w Ars
3.Pod jakim wezwaniem był kościół w Ars
4.Dlaczego ludzie w Ars nie chodzili w niedzielę do kościoła
5.Jak długo Ks. Vianney walczył o uszanowanie niedzieli

3

Odpowiedzi

2009-12-10T18:38:19+01:00
1.Odnowil oltarz
2.Ku czci Matki Bożej
3.Pod wezwaniem Św.Sykstusa
i dalej to nie wiem
2009-12-10T19:22:25+01:00
1.Wyremontował ołtarz
2.Ku czci Matki Bożej
3.Pod wezwaniem Św.Sykstusa

Nie nam odpowiedzi na resztę, bo u mnie były tylko te 3 pytania xdd
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:32:56+01:00
1. zrobił nowy ołtarz
2. ku czci Matki Boskej
3. pod wezwaniem św Sykstusa
4. Bo Św. Augustyn twierdzi, że mniejszym złem byłoby całą niedzielę pracować. (nie wiem czy dobrze, na necie coś takiego było i fragment wkleiłam) :)
5. tego niestety nie wiem ;[