Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T11:46:29+01:00
Papier - niebieski pojemnik
szklo - zielony
plastik - żółty pojemnik
jesli chodzi ci tylko o te trzy ;p sam segreguje odpady ;p
masz tu haslo jak chcesz
"Świat sam sobie nie da rady,
segregujmy więc odpady.";p
12 5 12
2009-12-10T11:59:05+01:00
Jaki kolor pojemnika i do czego? (papier, szkło, plastik)

* papier czyli makulatura-pojemnik niebieski
* plastik- pojemnik żółty
* szkło- pojemnik zielony
5 3 5