Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T12:43:18+01:00
X-ryby złowione przez Bartka
x-3 ryby złowione przez Tomka
(x-3)*2 ryby złowione przez Kube

x+(x-3) + (x-3)*2 = 19
4x = 19+9
4x=28
x= 7
7-ryby złowione przez Bartka
7-3 =4 ryby złowione przez Tomka
(7-3)*2=8 ryby złowione przez Kube

Tomek musiał złowić przynajmniej 4 ryby
2009-12-10T12:44:44+01:00
T + K + B = 17
T + 3 = B
2T = K
2B - 6 = K
JEŚLI B=7
T=4
K=8
7 + 4 + 8 >= 17
19 >= 17

Odp.: Tomek złowił co najmniej 4 ryby