Jak powinno być poprawnie zbudowane hasło zabezpieczające ?
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. tylko litery łacińskiego alfabetu
b. litery, cyfry i znaki specjalne
c. cyfry
d. znaki specjalne
e. litery małe
f. litery duże

PILNe dam naj!

3

Odpowiedzi

2009-12-10T13:07:52+01:00
2009-12-10T13:09:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T13:09:17+01:00
B. Poprawnie zbudowane hasło powinno zawierać DUŻE i małe litery, cyfry, i znaki Specjalne.