Wirus komputerowy to:
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź a. program komputerowy, który w sposób celowy powiela się za zgodą użytkownika
b. wirus przeniesiony z człowieka na komputer
c. program komputerowy, który nic nie robi
d. program komputerowy, który powielany jest przez użytkownika
e. program komputerowy, który w sposób celowy powiela się bez zgody użytkownika
f. oprogramowanie do tworzenia arkuszy kalkulacyjnych

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T13:14:43+01:00
Wirus komputerowy to:
e. program komputerowy, który w sposób celowy powiela się bez zgody użytkownika
2009-12-10T13:14:00+01:00
Myśle ze odpowiedz e)
naprawde nie wiem ale moze mam racje.
1 3 1
2009-12-10T13:14:48+01:00