Mając dane tabelaryczne (3 kolumny i 3 wiersze) możemy te dane przedstawić graficznie za pomocą następującego typu wykresu
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. kołowego
b. bąbelkowego
c. słupkowego
d. radarowego
e. punktowego
f. kolumnowego

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T13:18:03+01:00
2009-12-10T13:19:05+01:00
Mając dane tabelaryczne (3 kolumny i 3 wiersze) możemy te dane przedstawić graficznie za pomocą
następującego typu wykresu

a. kołowego
c. słupkowego
f. kolumnowego
  • Efra
  • Rozwiązujący
2009-12-10T15:52:09+01:00