Polecenie MSCONFIG w systemie Windows XP służy do:
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. Kontroli nad usługami działającymi w systemie
b. Konfiguracji kolejności uruchamianych aplikacji przy starcie systemu
c. Ustawienia domyślnego systemu Windows uruchamianego przy starcie komputera
d. Kontroli aplikacji uruchamianych wraz z systemem windows
e. Tworzenia kopii systemu na dysku zewnętrznym
f. Konfiguracji użytkowników systemu

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T13:22:07+01:00
Polecenie MSCONFIG w systemie Windows XP służy do:

a. Kontroli nad usługami działającymi w systemie
c. Ustawienia domyślnego systemu Windows uruchamianego przy starcie komputera
d. Kontroli aplikacji uruchamianych wraz z systemem windows
2009-12-10T13:51:39+01:00
2009-12-10T14:30:14+01:00