Rozwiąż krzyżówkę


poziomo
60%liczby 440
20%liczby 10
5%liczby 420
1%liczby 5400
tyle procent liczby to jej jedna piąta
9%liczby 9500

pionowo
200%liczby 10
15%liczby 280
90%liczby 450
tyle procent to cała liczba
2%liczby 2400
tyle procent liczby,to inaczej jej ćwiartka





2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T23:33:51+01:00
60% * 440=264
20% * 10= 2
5% * 420= 21
1% * 5400=54
9 % *9500 =855



200% * 10=20
15% * 280= 42
90% * 450=40,5
2%* 2400= 48
22 2 22
2009-12-12T00:06:40+01:00
Poziomo
60%liczby 440- 264
20%liczby 10 - 2
5%liczby 420 - 21
1%liczby 5400 -54
tyle procent liczby to jej jedna piąta - 20%
9%liczby 9500

pionowo
200%liczby 10 -20
15%liczby 280 -42
90%liczby 450 - 405
tyle procent to cała liczba - nie wiem
2%liczby 2400 - 48
tyle procent liczby,to inaczej jej ćwiartka- 25 %
21 4 21