Dokończ list do Swietego Mikołaja:
Drogi Mikołaju.
Dziękujemy Ci za wszystkie prezenty i słodycze. Dotarły one do nas na czas i bardzo nam się podobały. Piszemy do Ciebie z Polski. To kraj, kt,ory leży w środkowej Europie. Mamy dużo miast, piękne góry, jeziora i morze. Są tu również piękne lasy liściaste i iglaste.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T13:53:03+01:00
Są piękne łąki oraz pola rolne. Bardzo Pięknę są drzewa jesienią , gdy maja kolorowe liscie.. Zapraszamy do Nas do Polski..

Podpis;np Jan Kowalski
1 1 1
2009-12-10T13:57:00+01:00
Myślę że w tym roku nie zapomnisz o nas bardzo cię kochamy i czekamy na ciebie.Bardzo tego pragniemy aby nasze marzenia się spełniły i dostali wszyscy to co chcemy.Wiemy o tym że masz bardzo dużo dzieci i im też musisz rozdać prezenty bo napewno na ciebie już czekają tak jak my wszyscy.Prosimy mikołaju aby te prezenty do nas dotarły.pozdrawiamy serdecznie
2 5 2