Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T14:03:36+01:00
1. Syn, grając w piłkę, złamał nogę
2. Idąc do szkoły, poślizgnąłem się, ponieważ chodnik był pokryty lodem.
3. Mając 10 lat, lubiałem grać w siatkówkę, mimo iż byłem bardzo niski.
4. Kiedy się uczyłem, mama wpadła do pokoju, krzycząc, że nie powiesiłem prania.
5. Oglądawszy telewizję, pouczyłem się, położyłem do łóżka i zasnąłem.
6. Grając w grę komputerową, tata przypomniał mi, że muszę się pouczyć na sprawdzian
7. Będąc w kinie, dostałem "głupawki", ponieważ rozśmiszy mnie film.
8. Króle Edyp pokazał, że nie można przezywiciężyć losu, mimo iż bardzo się tego pragnie.
9. Harry Potter udowodnił, że jest silniejszy od Vodemorta, pokonując go miłością.
10. św. ALeksy jest osobąwierzącą, ponieważ jego miłość do Boga byłą większa niż miłość do rzeczy doczesnych.
2 3 2
2009-12-10T14:39:42+01:00
1) Pewnego dnia moja rodzina wybrała się na bardzo długą wycieczkę nad morze.

2) Kiedyś zastanawiałam się godzinę nad zadaniem matematycznym i rozwiązałam je bardzo dobrze.

3) Po wypadku na skuterze leżałam w szpitalu z poważnie złamaną i okropnie bolącą nogą.

4) Pewnego ciepłego i słonecznego snia wybrałam się z koleżanką na cały dzień do Centrum Handlowego na zakupy.

5) Dziś poczułam się bardzo źle więc pojechałam do lekarza, muszę zostać tydzień czasu w domu.

6) W ferie zimowe jadę na zimowisko do Zakopanego z najlepszą przyjaciółką Aleksandrą.

7) W najbliższe święta Bożego Narodzenia chciałabym dostać duży aparat fotograficzny z najlepszymi funkcjami.

8) W tamte wakacje pojechałąm na dwa tygodnie na bardzo słoneczną i piękną wyspę - Hawaje.

9) Wczoraj dostałam zaproszenie na casting do reklamy, byłam bardzo szczęśliwa.

10) W szkole znalazłam bardzo ładny i drogi naszyjnik jakiejś uczennicy z przeciwnej klasy.
1 5 1