Odpowiedzi

2009-09-06T14:42:23+02:00
A) Twoja propozycja stanęła mi kością w gardle.
b) Podejmując propozycję pracy, porwał się z motyką na słońce.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T14:44:29+02:00
A)twoja propozycja staneła mi kościa w gardle




b)podejmując propozycję pracy rzucił sie z motyką na słońce
1 5 1
2009-09-06T15:13:21+02:00
A) Twoja propozycja stanęła mi kością w gardle.
b) Podejmując propozycję pracy, rzucił się z motyką na słońce.