Wykonaj redukcję wyrazów podobnych i oblicz wartości liczbowe wyrażeń algebraicznych
3x-4x+2x-5x+7
dla x=-1
dla x =0
dla x =2,5
...................................................................
-3m-4n+3n+5m=
dla m =1i n = -2
dla m = -0,5 i n = 0,1
........................................
-13+y+23x-20y+6=
dla x = 0,02 i y =- trzy dziewiętnaste
dla x = 0 i y=1
...............................................
Wykonaj redukcję wyrazó podobnych i oblicz wartosci liczbowe wyrazeń
2[4x-(4y+3x)]-4[3x-(2x-3y)]=
dla x =-3,5 i y = pięć szóstych
a-2(b-1)+2[-5(a+1)-0,5a]+2b=
dla a = cztery piąte i b = jedna czwarta
3x-2(-5+y)-5[-3x+2(y-1)]-10(5y-4)=
dla x =- jedna trzecia i y =-4
Bardzo prosze o pomoc błagam was bardzo pilne
Bardzo PROSZĘ PROSZĘ BARDZO PILNĘ

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T14:11:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:03:13+01:00
Dużo tego ale :

3x-4x+2x-5x+7=-3+4-2+5-7=3 ( dla x=-1 )
3x-4x+2x-5x+7= jeśli x=0 to 0+7=7
3x-4x+2x-5x+7= 7,5-10+5-12,5+7=-3

2. -3m-4n+3n+5m=-3+8-6+5=4
-3m-4n+3n+5m= -1,5-0,4+0,3-2,5=-4,1

3.-13+y+23x-20y+6=-13-3/19+0,46+60/19+6=-13+3+6+46/100=-423/500

-13+y+23x-20y+6=-13+1+0-20+6=-27