Mirek na rowerze, a Jurek pieszo wyruszyli o tej samej godzinie z tego samego miejsca, lecz w przeciwnych kierunkach. Po pewnym czasie odległość między chłopcami wynosiła 7240 metrów. Ile metrów przeszedł Jurek skoro Mirek przejechał drogę 7 razy dłuższą?
Proszę rozwiążcie to zadanie plis<3;**

3

Odpowiedzi

2009-12-10T14:07:42+01:00
7x+x=7240
8x=7240
x=905

Jurek przeszedl 905 metrow
2009-12-10T14:09:57+01:00
(1+7)X=7240m
x=905m przeszedł Jurek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T14:53:18+01:00
7x+x=7240
8x=7240
x=905

Jurek przeszedl 905 metrow