Odpowiedzi

2009-12-10T14:21:07+01:00
Powiedz im żeby sie wstawili w ich sytuację jak byli by biedni,na pewno szukali by na swój sposób pomocy
Powiedz że to jest bardzo dobry uczynek,i ci potrzebujący będą im wdzięczni do końca życia ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T14:26:03+01:00
Chcialbym przkonac wszystkich uczniow z mojej szkoly aby dolaczyli sie do dzialan na rzecz potrzebujacych.
Chcialem tez wam powiedziec jak wy byscie sie czuli gdybyscie nie mieli co jesc, teraz zyje wam sie dobrze nie obchodzi was czyjs problem. Niestety ale nie jestescie pepkiem swiata. Organizowana jest tkze akcja zbierania roznych zabawych dla mlodszych dzieci. Serdecznie zapraszam do akcji "Pomóż mi".