3.Gdy pani Helena wyruszała na wycieczkę,świeciło słońce.Kiedy przeszła 0,3 trasy,zaczął kropić deszcz.Tak było przez następne 0,3 trasy,a potem zaczęła się ulewa i trwała do końca wycieczki.Jaką część trasy przebyła pani Helena w ulewnym deszczu?
NA JUTRO.

3

Odpowiedzi

2009-12-10T14:21:51+01:00
0,3+0,3+x=1
czyli x=0,4 była ulewa
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T14:21:54+01:00
Dane:
0,3 - Czas w deszczu
0,3 - Czas w ulewie
1- całość
1-(0,3+0,3)=0,4
1 5 1
2009-12-10T14:26:37+01:00
Długość całej trasy -1
0,3+0,3=0,6 - trasa, podczas której kropił deszcz
1-0,6=0,4 - ulewa
2 5 2