Odpowiedzi

2009-12-10T14:32:34+01:00
P=a*b=30*20=600cm2
600*25=15000cm2
15000*2=30000cm2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T14:47:00+01:00
4.Kafelki o wymiarach 20cm na 30cm są pakowane w paczki po 25 sztuk.
Jaką największą powieżchnię można pokryć kafelkami,zużywając dwie paczki?

Ja to sobie narysowałam .Wszystkie kafelki z jednej paczki a potem poobliczałam.
P1=a*b
P1a=180*80=14400cm=144m(kwadratowe)
(obliczam pole kafelek jakie wyłożyłam z jednego pudełka [24])
[teraz obliczam tą jedną kafelke i dodaje do poprzednich]
P1b=20*30=600cm=6m(kwadratowe)
(teraz obliczam pole pierwszego położonego opakowania kafelek)
Pf1=144m+6m=150m(kwadratowe)
(i teraz drugie pole kafelek z drugiej paczki.Wystarczy pomnozyc razy dwa bo to to samo)
Pf2=150*2=300m(kwadratowe)
Odp.:Największa powierzchnia tych kafelek to 300m(30000cm)[kwadratowe]
1 5 1
2009-12-10T15:05:23+01:00
30cm×20cm=600cm²
600cm²×25szt.=15000cm²
15000cm²=1,5m²
1,5m²×2=3m²
Odp.:Dwoma paczkami płytek można pokryć 3m² powierzchni.
1 5 1