Jak poradzić sobie ze śmiercią bliskiej osoby? Co zrobić, gdy nie zdążyliśmy się z nią pożegnać w przypadku nagłego wypadku? Jak uporać się z poczuciem winy, gdy nie było się na pogrzebie, np. z powodu choroby. Jak sprawić, by łzy przestały cięknąć cały czas?

Piszcie co wiecie, może sami przeżyliście coś takiego.

2

Odpowiedzi

2009-12-10T14:52:03+01:00
Np nie myślec o tym lub pomyślec ze tego nie było
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T14:58:49+01:00
Najlepiej uwierzyć, że tej osobie jest teraz lepiej, że się cieszy tam na górze.. A jeśli nawet nie udało Ci się dotrzeć na pogrzeb, to nic. Na pewno Ci wybaczy ta osoba :) Jest taki lud gdzieś w Ameryce bodajże, gdzie (nie tak jak u nas) na pogrzebach ludzie się cieszą.. Cieszą się radością tej osoby. Nie patrzą tak (moim zdaniem) egoistycznie, jak np my, że nam brakuje tej osoby. Tej osobie na górze jest dużo lepiej tam niż na Ziemi. Ziemia to tylko etap przejściowy. Tak jak mówi piosenki 'Waiting for my real life' to begin...