Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T14:55:06+01:00
Trmometr składa sie z podziałki zbiorniczku z alkocholem lub rtęcią i podziałki
Kiedy alkochol lubrtęc rosszerza sie pod wpływem tempetatyrypoziom jej na podziałce zwieksza sie i w ten sposub odczytujemy temerature z termometru
6 3 6
2009-12-10T15:48:49+01:00
Termometr zaokienny do okien drewnianych duży -008
Przeznaczone do pomiaru temperatury na zewnątrz pomieszczeń (zakres od -50ºC do +50ºC z dokładnością do 1ºC). Nie zawierają rtęci.W cienkiej rurce znajduje się specyficzny alkohol, który ukazuje nam temperaturę powietrza. Posiada również podziałkę, która informuje nas bardzo dokładnie o temperaturze.
9 2 9