Odpowiedzi

2009-12-10T14:54:12+01:00
A=1,1 c=3,5
musisz to chyba pomnożyć
nie wiem czy tak ma być
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T14:58:14+01:00
P=(f1*f2)/2 przy czym f1,2 to przekatne.
f1=f2
f1=|AC|= pierw. (2^+4^)= pierw (20)= 2pierw.(5)
|AS|= 1/2 * 2pierw. (5)= pierw.(5) S- srodek rombu
przekatne przecinaja sie pod katem prostym, wiec z pitagorasa:
|AB|= pierw. (5+5)= pierw. (10)
Ob= 4pierw.(10)
2 5 2