Odpowiedzi

2009-12-10T14:53:04+01:00
Tak, mam tak u siebie w sali informatycznej. ;)
W szkole. ;D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:48:46+01:00
Tak
Wcześniej jak nie było teraźniejszych systemów to także ludzie dawali sobie rade. Komputery łączono i wtedy. Teraz jedynym utrudnieniem jest połączenie starszej i nowszej wersji systemu ale i to da się zrobić.
  • Efra
  • Rozwiązujący
2009-12-10T16:08:23+01:00
Można... Bo niezależne od systemu LAN działa wszędzie