Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T15:38:57+02:00
A) 0 dziesiątek, 7 jedności, 1 setka, 35 tysięcznych,
b) 9 jedności, 8 dziesiątek, 5 setek, 103 tysięcznych,
c) 7 jedności, 0 dziesiątek, 0 setek, 128 tysięcznych, 25 milionowych

2 1 2
2009-09-06T16:35:48+02:00
A) 35.107 - 3 dziesiątki tysięcy, 5 tysięcy, 1 setka, 0 dziesiątek, 7 jedności
b) 103.589 - 1 setka tysięcy, 0 dziesiątki tysięcy, 3 tysiące, 5 setek, 8 dziesiątek, 9 jedności
c) 25.128.007 - 2 dziesiątki milionów, 5 milionów, 1 setka tysięcy, 2 dziesiątki tysięcy, 8 tysięcy, 0 setek, 0 dziesiątek, 7 jedności
5 3 5