Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:02:08+01:00
Wylewanie ścieków
wyrzucanie śmieci(papierki, butelki itp.)
wyrzucanie dużych konstrukcji
trucie zwierząt morskich
niszczenie raf koralowych i innej roślinności wodnej
wylewanie paliw przez statki itp;
2 3 2
2009-12-10T15:10:12+01:00
Człowiek bardzo niszcz morza i oceany swoją gospodarką ponieważ:
rozpyła substacnje ( to wszystko lesi do góry a później spada w postaci deszczu)
przyprowadza np. psy na plaże njei słuchając się zakazów
łowi za dużo ryb