Wiersz

Zaduma :

Idę jesiennym parkiem
złotym szelestem liści samotnością ławek
obnażaniem konarów
w burości zasłuchanych drzew
dotykam
szala mgły
lampek migotania
w listopadowej ciszy

Pytanie:

Okreś nastrój wiersza. Dlaczego autorka nadałam mu tytuł Zaduma ?

WAŻNA SZYBKA ODP.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:00:19+01:00
Wiersz ma nastrój poważny, podmiot występujący w wierszu idąc samotnie przez pusty park w listopadowej mglistej pogodzie jest poddany chwili zadumy.
2009-12-10T15:00:31+01:00
Autorka opisuje tu samotna osobe , która idzie sama przez park , nie ma tam nikogo . jest ciemno , strasznie. Dlatego nazwala tytul zaduma
2009-12-10T15:00:38+01:00
Nastrój wiersza to może byc np. smutnr,ponury itp.
A dlaczego ma taki tytuł to nie wiem