Wiersz

Zaduma :

Idę jesiennym parkiem
złotym szelestem liści samotnością ławek
obnażaniem konarów
w burości zasłuchanych drzew
dotykam
szala mgły
lampek migotania
w listopadowej ciszy

Pytanie:

Okreś nastrój wiersza. Dlaczego autorka nadałam mu tytuł Zaduma ?

WAŻNA SZYBKA ODP

2

Odpowiedzi

2009-12-10T15:01:33+01:00
Nastroj wiersza : Smutny
Myśle że pod wplywem wiersza ktorego napisala ją zdumił
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:01:54+01:00
Nastrój wiersza jest smutny, melancholijny, nastraja do przemyśleń, zastanowienia się nad własnym życiem.
Autorka nadała mu tytuł 'Zaduma', ponieważ skłania do refleksji, pomaga wyciszyć się.
1 5 1