Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:02:06+01:00
Vw= 4*6*4=96(dm³)=96(l)=96kg

Odp. Woda waży 96kg
2009-12-10T15:06:07+01:00
M H2O=?
V zbiornika= 4 dm3* 6 dm3* 8 dm3
V zbiornika= 192 dm3
woda wypełnia pół zbiornika
V H2O= 192/2
V H2O= 96 dm3

1 litr H2O-> ma masę 1 kg
1 litr = 1 dm3
96 dm3 H2O-> 96 kg H2O

m H2O= 96 kg
2009-12-10T15:07:00+01:00
V=192dm szescienne wiec do polowy wazy 96 kg