Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:12:49+01:00
2x+2y=30-10
3x+5y=50-10

2x+2y=20 |*3
3x+5y=40 |*(-2)

6x+6y=60
-6x-10y=-80

-4y=-20
y=5

2x+2y=20
2x+10=20 |-10

2x=10
x=5
2009-12-10T15:13:40+01:00
2x+2y=30-10
3x+5y=50-10

2x+2y=20 |*3
3x+5y=40 |*(-2)

6x+6y=60
-6x-10y=-80
__________________

-4y=-20
y=5
_______________

obliczasz x

2x+2y=20
2x+10=20 |-10

____________
2x=10
x=5



y=5
x=5