PIERWSZEGO LIPCA O GODZINIE 7.00 AGATA WYJECHAŁA DO CIOCI. PONIEWAŻ NIE BYŁO JEJ 80 GODZIN, WIĘC DO DOMU WRÓCIŁA.
I MUSZĘ ZROBIĆ DO TEGO ZADANIA, WIĘC PODAJCIE JAKIEŚ ŁATWE OBLICZENIA, BO JESTEM W KLASIE 5

Z GÓRY DZIĘKUJĘ<3

2

Odpowiedzi

2009-12-10T15:13:33+01:00
Agata wróciła 4 lipca o godzinie 15.00

80:24=3,(3)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:13:55+01:00
80 - ( 24 - 7 ) = 80 - 17 = 63
63 / 24 = 2 i 15 reszty
wróciła do domu po 3 dniach i 15 godzinach
4 4 4