Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:10:54+01:00
Wertykalizm - zasada kompozycyjna dzieła sztuki, która polega na podkreślaniu kierunków pionowych. Stanowi przeciwieństwo horyzontalizm. Wertykalizm był szczególnie popularny w czasach późnego średniowiecza (architektura gotycka).
1 5 1
2009-12-10T16:10:18+01:00
Wertykalizm - zasada kompozycyjna dzieła sztuki, która polega na podkreślaniu kierunków pionowych. Stanowi przeciwieństwo horyzontalizm. Wertykalizm był szczególnie popularny w czasach późnego średniowiecza (architektura gotycka).
1 5 1
2009-12-10T17:50:41+01:00
Zasada kompozycyjna dzieła sztuki, która polega na podkreślaniu kierunków pionowych. Stanowi przeciwieństwo horyzontalizm. Wertykalizm był szczególnie popularny w czasach późnego średniowiecza (architektura gotycka).
2 1 2