Odpowiedzi

2009-12-10T15:16:48+01:00
Wydalanie do rzek i nie tylko ścieków,odpadków i innych zanieczyszczeń. Można to zmienić zakładając specjane oczyszczalnie ścieków(najlepiej bezpałatne,co raczej jest nie możliwe;))
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:17:19+01:00
Przyczynami są ludzie a raczej ich bezmyślność. Zakłady wypuszczają odpady (ścieki) do wód (rzek,mórz oceanów) nie myśląc o konsekwencjach takich czynów. Ludzie tez nie dbają o wodę i też można spotkać się z zanieczyszczonymi zbiornikami wody. Skutkami tych zachować jest zanieczyszczona woda, narażanie ludzi i zwierząt na choroby, wymieranie wodnych gatunków.

Sposoby zapobiegania to przede wszystkim dbanie o środowisko i większe myślenie. Poza tym oczyszczalnie ścieków
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty