1. http://img22.imageshack.us/img22/9615/geoc.jpg
2. http://img37.imageshack.us/img37/9858/geo001h.jpg
3. http://img27.imageshack.us/img27/2056/geo002.jpg

Znajduja sie tam pytania na ktore nalezy odp forma
np:
1.A
2.B
3.C itd.
i na ostatniej kartce wypisanie odpowiedzi. nie chce slyszec ze jest nie widoczne bo wystarczy kliknac na obrazek i wszystko widac dzieki za pomoc !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:17:39+01:00
1.c
2.d
3.b
4.a
5.d
6.c
7.d
8.d
9.a
10.b
11.d
12.b
13.d
14.a
15.c
16.a
17.d
18.c
19.a
20.d
21.a
22.b
23.b
24.b
25.a
2009-12-10T15:17:44+01:00
Tak chyba bd najlepiej. Mówie ci nie cackaj się..xD
2009-12-10T20:58:00+01:00
1)c
2)d
3)b
4)a
5)d
6)c
7)d
8)d
9)a
10)b
11)d
12)b
13)d
14)a
15)c
16)a
17)d
18)c
19)a
20)d
21)a
22)b
23)b
24)b
25)a

28) to każdy wie;p

30)jednonarodowościowym bo występuje 1 główny naród (polacy)