Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:38:20+01:00
Rekolekcje adwentowe przygotowuja nas do narodzin Chrystusa. Jest to rowniez okres przemyśleń dla nas i założenia sobie jakiegoś postanowienia adwentowego. Roznie to bywalo z tymi rekolekcjami.. Raz ksiadz mowil ciekawie z ciekawym tematem innym razem bylo nudno. Ogolnie zawsze warto sluchac i chodzic, bo nigdy nie wiemy kiedy akurat bedzie cos, co warto by bylo uslyszec. Ja np raz uslyszalem, ze gdy ktos czeka.. to kocha. Co akurat pokrywalo sie z moja sytuacja zyciowa :)
2009-12-10T16:01:28+01:00
W czasie rekolekcji adwentowych myślę najbardziej o
-rodzinie i osobach na, których naprawdę mi zależy
-myślę o niektórych złych uczynkach
-i o decyzjach jakie podjąłem i jeszcze nie wiem jakbie będą konsekfencje tego czynu.