Odpowiedzi

2009-12-10T15:25:57+01:00
W naszych czasach jeśli ktoś kocha ojczyzne to albo nie wyjeżdż (chodźby za pracą).

Lub poprostu jak niektórzy odwiedza ją od czasu do czasu;/
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:27:50+01:00
Miłość do ojczyzny polega na tym ze wszyscy szanujemy naszą ojczyzne dbamy o niom jak tylko potrafimy na jej czesc spiewane są rózne hymny narodowe itp. w róznych krajach przenosza sie wiesci o naszej ojczyznie m.i.n jaka mamy kulture.
2 5 2