Odpowiedzi

2009-12-10T15:24:36+01:00
Kręgowce - podtyp zwierząt, których wyróżniającą cechą jest posiadanie kręgów lub kręgosłupa.
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:25:32+01:00
Noszą tą nazwę organizmy, które mają kręgosłup. Sama nazwa pochodzi od słowa " kręgosłup".
27 4 27
2009-12-10T15:27:59+01:00
Poszukaj tutaj xD
http://portalwiedzy.onet.pl/7038,,,,kregowce,haslo.html

Pewnie dla tego ze posiadają kręgi kości XD



Podoba się ?


Daj rozwiazanie
18 2 18