Odpowiedzi

2009-12-10T16:23:38+01:00
Rose is not this very fair flower.It can red byc and yellow.Has stem very pricking. sam pisalem :)
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:24:18+01:00
Krzewy o kolczastych, wyprostowanych, łukowatych, pnących pędach .Łodyga
Okryta kolcami, czasem też owłosiona, rzadko bezbronna Kolce bardzo zmienne – proste, zakrzywione, masywne..Liście
kręcone sezonowe, Przylistki zrośnięte z ogonkiem liściowym, Brzeg liścia zwykle piłkowany , z ząbkami........Kwiaty
Duże, pachnące, obupłciowe, promieniste, wyrastają na szypułkach różnej długości. Szypułki mogą być proste lub wygięte, gładkie, owłosione lub kolczaste. Kwiaty osadzone są pojedynczo lub zebrane w kwiatostany

The thorny shrubs, upright, curved, climbing shoots. STEM
Covered with spines, sometimes hairy, rarely defenseless Thorns very variable - straight, curved, massive .. Leaves
spiral seasonal Stipules fused with the leaf stalk, leaf, usually shore disk with teeth ........ Flowers
Large, fragrant, bisexual, radial, grow on stalks of different lengths. The peduncle may be straight or curved, smooth, hairy or spiky. Flowers are embedded singly or gathered in the inflorescences
16 4 16