Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:35:24+01:00
1 m³ asfaltu waży 1,4t
40t /1,4t = 28,57 m³ asfaltu zużyto na boisko
V - objętość asfaltu = 28,57 m³
P - pole powierzchni boiska = 20m razy 40 m = 800 m²
V/P = 28,57/800 = 0,0357 m = 3,57 cm = ok 3,6 cm
grubość asfaltu wynosi 3,6 cm
2009-12-10T15:40:19+01:00
1,4 t = 1m³
40 t = x m³

x = 40 : 1,4
x ≈ 29 m³

29 = 20 * 40 * x
29 = 800x
x = 29/800 [m]