Odpowiedzi

2009-12-12T10:51:35+01:00
Majowie ,Persja, Macedonia,Afryka
1 1 1
2009-12-12T11:13:38+01:00
Prowincje podbijane przez Rzymian to:
-Sycylia
-Korsyka
-Macedonia
-Galia
-Syria
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:15:07+01:00
Prowincje podbite przez Rzymian to : Hiszpania , Galia , Germania ,Brytania , Mauretania , Italia , Afryka, Panonia, Dalmacja , Dacja , Tracja , Grecja , Kapadocja , Syria , Palestyna i Egipt
6 4 6