Odpowiedzi

2009-12-10T15:34:16+01:00
Taniec-aktywne wyrażanie swoich emocji.
Poprzez taniec możemy wyrazić siebie,swoje uczucia, potrafi być wzruszający. Jest wiele rodzaj tańca po przez hip hop,brek dence do baletu tańca ludowego,cherliders.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:34:28+01:00
Taniec jest to forma elementów ruchowych nosząca określoną nazwę (na przykład walc). W tańcu można wyrazić rozmaite emocje tj. gniew,miłość, zazdrość itp. Taniec od dawien dawna jest elementem życia człowieka. Już w starożytności ludzie bawili się tańcząc. Taniec jest sztuką którą trzeba pielęgnować.
Są tańce:

EUROPEJSKIE
ORIENTALNE
LATYNOSKIE
& FLAMENCKIE
NOWOCZESNE
ETNICZNE
RELAKSACJA
3 5 3