Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:35:56+01:00
Ludzie w dzisiejszych czasach ludzie są mniej wiezacy w Jezusa dlatego że nie mogą sobie wyobrazić jak Jezus dokonywał cudów
Według nich księgi spisane mogły być równie dobrze spisane po to żeby ludzie z tamtego okresu czasu mogli by w cokolwiek wiezyc



Podoba się daj rozwiązanie
2009-12-10T15:40:39+01:00
1.wierzący praktykujący i wierzący nieparaktukujący.
Wierzący praktykujący - wierzy, chodzi do kościoła, modli się rano i wieczorem, spowiada się, postępuje według 10 przykazań bożych
wierzący niepraktykujący - wierzy, ale nie stosuje
2. Maryja jest dziewicą, a rodzi dziecko.
Bóg może wszystko, a nie ratuje swojego Syna od śmierci.
Bój jest wieczny, a umiera w Osobie Syna.
Bóg ma władzę nad śmiercią, a poddał jej się.
Jezus umarł, a po śmierci zmartwychwstał.