Jak za pomocą wszystkich cyfr zapisać liczbę 1?


0,1,2,3,4,5,6,7,8,9


Wskazówka: W rozwiązaniu można używać znaków działań arytmetycznych i potęg. Cyfry nie mogą się powtarzać.
Zapisanie liczby do potęgi np. 2 do potęgi 3 zapisujemy komputerowo tak: 2^3







2

Odpowiedzi

  • gigi
  • Początkujący
2009-12-10T15:35:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:39:26+01:00
Najprościej
0 x 2 x 3 x 4 x 5 x 6 x 7 x 8 x 9 + 1 = 1

9 - 8 - 7 - 6 + 5 + 4 + 3 + 1 + 0 x 2 = 1


oczywiście są jeszcze inne sposoby ale 2 chyba wystarczą (``x)