1. Znajdź przybliżenia z nadmiarem i niedomiarem z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku

a) 1,2345
b) 0,(34)
c) 3,7 (456)
d) 0,00045
e) siedem jedenastych


f ) trzy siódme

g) piec ósmych

h) sto czterdziesci piec dwudziestych szóstych

i to tyle ;p jak co to nie chce samego wyniku tylko to tak rozpisane :

4,6 (6) = 4,666... ~ 4,67
~

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:49:28+01:00
A)1,2345--1,23
b)0,(34)=0,343434...--0,34
c)3,7(456)=3,7456456456...--3,75
d)0,00045--0,00
e)siedem jedenastych=0.(63)=0.636363--0.64
f) trzy siódme=0,428571--0,43
g) piec ósmych=0,625--0,63
h) sto czterdziesci piec dwudziestych szóstych=5,576923--5,58
2009-12-10T15:52:38+01:00
A) 1,2345 ~ 1,23
b) 0,(34) ~ 0,34
c) 3,7 (456) ~ 3,75
d) 0,00045 ~ 0,00
e)0siedem jedenastych ~ 0.64
f) trzy siódme ~ 0,43
g) piec ósmych ~ 0,63
h) sto czterdzieści piec dwudziestych szóstych ~ 5,58