Odpowiedzi

2009-12-10T15:56:57+01:00
Odwaga znaczy, że się niepoddajemy. Ale nie oznacza, że niemożemy odejść mamy wolną wolę. Jest śmierć w grzechu ale jest też wybór.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:34:05+01:00
Odwaga nie zawsze oznacza pozostanie, czasami oznacza mądrość odejścia-odwaga jest cecha,którą posiada każdy z nas.U niektórych jest ona ''ukryta'' gdzieś w głębi.Za pojęciem odwagi od razu narzuca się na myśl to,że jeżeli ktoś jest odważny to musi unieść się honorem i walczyć do ostatnich sił.Tak naprawdę odwagą jest też to jeżeli ktoś umie przyznać się do swojego błędu a nie tylko to że ktoś unosi się odwagą i nie odstąpi chociażby nie wiadomo co się działo.Czasem warto poświęcić się i ustąpić innym.
:0)