Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:40:10+01:00
1. w latach 776 p.n.e. do 393 r. n.e.
2. WPROWADZONE PRZEZ Pierre de Coubertin w 1896.
2009-12-10T15:41:58+01:00
Pierwsze igrzyska rok : 776 p.n.e
Koniec : W 394 n.e
Nowozytne : W 1896r.
2009-12-10T15:43:37+01:00
Rok wprowadzenia igrzysk olimpijskich : 776 r.p.n.e.
rok zakończenia igrzysk olimpijskich : 146 p.n.e.

rok wprowadzenia igrzysk nowożytnych : 1910 r.
1 5 1