Odpowiedzi

2009-12-10T15:40:28+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:40:26+01:00
Lubię latawce za to,że są takie kolorowe i można złożyć je wg własnego upodobania.A także za to,że są lekkie i pięknie wyglądają,kiedy unoszą się na wietrze :))
1 5 1
2009-12-10T15:41:11+01:00
Unosząc się lekko niczym ptak, lecz są kontrolowane przez nas, uspokaja patrząc na niego. Z fajnym obrazkiem jeszcze bardziej cieszy oko :)